خاتم يصوّر نجومًا فلكيّة

ر.س180.00

واضح
Compare
Sku: 198492C01

العنصر #198492C01

كما يقول المثل المأثور، صوّبي هدفك نحو القمر وستصطادين النجوم. صوّري سحر سماء اللّيل الشاسعة وروعتها من خلال خاتم رقيق من الفضّة الاسترلينيّة، مرصّع بأحجار نقيّة برّاقة من أشكال حالمة خاصّة بالنجوم. وارتديه ليذكّرك بالحفاظ على السحر في حياتك اليوميّة، أو اجعليه قطعة خاصّة بالمناسبات المميّزة، ترتدينها كلّ مرّة ترغبين في التألّق بإطلالة فريدة.

We've got your back

  • One shipping fee
  • Free returns within 30 days
  • Click & Collect

Import duties information

Let us handle the legwork.

Delivery duties are included in the item price when shipping to all EU. All import duties are included in your order – the price you see is the price you pay.

In a hurry?

We offer Express Delivery.

Express Delivery

  • Europe & USA within 2-4 days
  • Rest of the world within 3-7 days
  • Selected locations
عودة إلى الأعلى